اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخشانترین دانشگاه در اجلاس روسای دانشگاههای سراسر کشور

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخشانترین دانشگاه در اجلاس روسای دانشگاههای سراسر کشور
 دکتر محمدی رئیس دانشگاه در نشست با هیات رئیسه گفت: خدارو شاکر و سپاسگزاریم که با تلاشها و دلسوزیهای همه ی اعضای محترم هیات علمی شاهد پیشرفتهای فراوانی در دانشگاه هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی بابیان اینکه هفته گذشته اجلاس سه روزه روسای دانشگاههای علوم پزشکی برگزار شد گفت: در این اجلاس کرمانشاه سرآمد همه دانشگاهها و درخشانترین دانشگاه در حوزه های مختلف بود‌.

به گفته وی روز اول اجلاس در سالن اجلاس سران که وزاری بهداشت همسایه و منطقه ، نمایندگان سازمان‌جهانی بهداشت، سفرای ۲۵ کشور و روسای دانشگاهها و مسئولین کشور حضور داشتند ، از دانشگاه کرمانشاه به عنوان تنها دانشگاه برتر درحوزه سلامت خانواده و نظام ارجاع تقدیر شد.

وی افزود: همچنین از سه دانشگاه در پویش ملی سلامت(طرح غربالگری دیابت و فشار خون بالا) تقدیر شد که دانشگاه اول کرمانشاه بود و از دانشگاه اصفهان‌ و کردستان با عناوین دوم و سوم تقدیر شد.
 
دکتر محمدی گفت:در همان روز در برنامه وزارت کشور و وزارت علوم در رتبه بندی دانشگاهها در بین‌المللی سازی ، مدیریت بین‌الملل دانشگاه رتبه برتر را  کسب نمود و در این‌ جشنواره که بانام ثریا بود دانشگاه کرمانشاه توسط وزیر علوم،تحقیقات و فناوری مورد قدردانی قرار گرفت. 

وی همچنین افزود: در سه حوزه مهم دیگر در روز دوم اجلاس در جلسه وزارتخانه از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر بعمل آمد : بالاترین روند رشد در حوزه تحقیقات و فناوری ، مرکز تحقیقات عوامل محیطی تأثیرگذار بر سلامت دانشگاه و مرکز تحقیقات اختلالات خواب دانشگاه با عناوین رتبه اول تقدیر شد.

دکتر محمدی گفت: جایگاه دانشگاه کرمانشاه به لطف خدا در وزارتخانه جایگاه بالایی است و این‌نتیجه تلاش همه همکاران ارجمند است.

وی در ادامه عنوان کرد:روز گذشته معاون آموزشی وزارت بهداشت به کرمانشاه آمدند و خوشبختانه‌نتایج خوبی به دنبال داشت و رضایت مندی اعضای هیات علمی و معاونت آموزش دانشگاه را در پی داشت.

وی بابیان اینکه افتتاح آزمایشگاه جامع و ارتقاء مرکز مهارتهای بالینی به نسل جدید از مهمترین اتفاقات خوب دیروز بود گفت: به نوبه خودم از تک تک اعضای محترم هیات علمی تشکر می نمایم و ان شاالله علاوه بر پیشرفت استان در حوزه سلامت اجر اخروی هم شامل حال همه شما گردد.

وی گفت: ماه‌مبارک رمضان را پیش رو داریم ، ماه بندگی که از تمام ماهها بالاتر است و امیدوارم همه‌ ما بتوانیم از برکات این‌ماه بهره کافی ببریم.

گفتنی است در این‌ نشست دکتر محمدی از دکتر شکیبا معاون بهداشتی ، دکتر جلیلی معاون تحقیقات و فناوری و دکتر پاسدار مدیر امور بین‌الملل دانشگاه به خاطر افتخارات  کسب شده تجلیل کرد.
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید